Politica de returnare
1. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE FIZICE:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Brodeaza-ma.ro S.R.L.de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Brodeaza-ma.ro S.R.L.va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Brodeaza-ma.ro S.R.L.nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail office@brodeaza-ma.ro, subiect email RETUR - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei.
2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE:
În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice(returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile.
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail.
Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala.
ATENTIE: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila sau care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare.
3. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton, dupa caz, care au rolul de protejare al produsului)
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);
- Produse primite cadou la alte produse doar cu condiția unei noi achiziții;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă.
Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanție.
4. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE:
Produsele aferente unor comenzi care au depășit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicată la valoarea de achiziție. Valoarea penalizării va fi calculată în funcție de adaosul produsului și eventualele pierderi legate de o vânzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minimă de penalizare este de 5%, iar cea maximă de 30%. Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisă pe e-mail împreună cu valoarea de penalizare, după recepționarea cererii de retur. Termenul maxim de răspuns este de 48 de ore (2 zile lucrătoare). Termenul de returnare al banilor în cazul în care perioada de returnare a fost depășită este de maximum 30 de zile.
Returnarea peste perioada legala in cazul persoanelor fizice sau peste cele 5 zile stabilite contractual in cazul persoanelor juridice nu intra sub incidenta vreunei legi, iar acceptul returului de catre firma noastra nu reprezinta o obligatie. Raspunsurile la cererile de retur aferente acestui punct vor fi oferite tot pe e-mail in termenul mai sus mentionat. Raspunsul pozitiv sau negativ va fi oferit in functie de mai multi factori, principalii fiind perioada trecuta de la data maxima in care se putea returna si starea produsului.
Cererile de returnare a caror perioada trecuta de la data maxima de returnare legala / contractuala depaseste 20 de zile nu vor fi analizate si vor fi refuzate, cu exceptia produselor care sunt sigilate.
Din motive de igiena, lenjeria intima nu poate fi returnata.
ATENTIE: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila sau care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare.
5. SCHIMB MARFA COMANDATA PRIN MAGAZINUL INTERNET:
Pentru comenzile efectuate prin magazinul internet nu se fac operațiunile de schimb MARFA COMANDATA.
6. DATE RETURNARE:
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) conform celor de mai jos:
SC Brodeaza-ma.ro SRL
Str. Volumului 21 sector 1 Bucurestii, Cod poștal: 14598
Telefon : 0740073586; E-mail : office@brodeaza-ma.ro
Returnarea produselor se vor face direct la sediul nostru sau prin curier rapid.
Costul returnarii produselor prin curier sunt suportate de Consumator.
In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre cumparator. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face numai prin transfer bancar.